poniedziałek, 23 czerwca 2014

Zachcianka

Dzisiaj o małej zachciance, moim małym zakupie. Nie, nie był to zakup impulsywny, bo gdy to ujrzałam to pomyślałam kilkakrotnie o tym, że jest mi to niezbędne. Nie dość, że jest to po prostu piękny przedmiot to do tego funkcjonalny. Jak mogłam odmówić sobie takiego zakupu?




Nie wiem jak Wy, ale ja mam tak, że gdy mnie najdzie na jeden kubek to piję z niego zawsze i prawie wszystko. Obecny kubek, którego najczęściej korzystam kupiłam ponad rok temu w Empiku z kolekcji wielkanocnej i chyba nadszedł czas na zmiany. Wybór padł na filiżanę!

Filiżanę kupiłam w Home&You w okresie promocji (kolejny argument przemawiający za zakupem) w cenie 14,70zł. Ogólnie w Home&You zaczynają się wyprzedaże, więc zachęcam Was do zajrzenia. Jeżeli chodzi o mnie to uwielbiam w tym sklepie ramki na zdjęcia. Chyba wszystkie ramki w moim domu pochodzą właśnie z tego sklepu i to głównie zakupione w czasie wyprzedaży. Sądzę, ze warto skorzystać.


Mój ulubiony napój o poranku? Kakao! Tak, to jest mój smak dzieciństwa, którego nigdy nie odmawiam.

Pani K.

2 komentarze:

  1. a ja niestety przy kasie musiałam zrezygnować z listownika....zobaczyłam w ostatniej chwili że jest obłamany na rogu....a tyle mcy czekałam na jego promocję ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie. Ja też zanim coś wezmę oglądam, czy nie jest porysowane, stuknięte. Niekiedy są naklejki "towar niepełnowartościowy" i wówczas wiadomo, że można czegoś się spodziewać a czasami można mieć po prostu przykrą niespodziankę przy kasie.

    OdpowiedzUsuń