wtorek, 24 czerwca 2014

Mini Warsztaty, czyli odwiedziny Agnieszki oraz odkrywanie czym jest Nikon d3200

Agnieszkę poznałam właśnie za pośrednictwem jej bloga Ciąża i Cała Reszta a konkretnie to w momencie, gdy Agnieszka zbierała materiały do postu o fotografii dziecięcej i potrzebowała kilku zdjęć. Od tej pory wymieniałyśmy myśli przez facebook'owe wiadomości.
Przy którejś wiadomości Agnieszka napisała do mnie, ze zastanawia się nad kupnem lustrzanki. Po przeanalizowaniu specyfikacji aparatów, różnych obiektywów doszłyśmy do wniosku, że najlepszą opcją będzie Nikon D3200 (sama też mam Nikona). Agnieszka otrzymała ten właśnie model od firmy Nikon do testów. Chcąc zgłębić swoją wiedzę, szczególnie w kwestii trybów manualnych odwiedziła mnie pewnego niedzielnego popołudnia.
Takie krótkie trzygodzinne warsztaty to fajna odskocznia od pracy przy komputerze a do tego poznałam przesympatyczną osobę.





Taki oto foto-ninja :)

Czytając różne blogi niejednokrotnie zastanawiałam się kim jest osoba pisząca, kto stoi za tymi postami,  doświadczeniami przelanymi na blog. Na przykładzie Agnieszki mogę stwierdzić, że są to osoby przede wszystkim bardzo otwarte. Nie nastawione na sprzedaż swojej prywatności a na podzielenie się swoimi doświadczeniami, swoją mądrością, której może ktoś poszukuje w sieci.

Agnieszka to już moja druga koleżanka z blogosfery. Mam nadzieję, że niedługo poznacie Kasię z bloga Mama po godzinach, która nie dość, że jest pełnoetatową mamą to jest kobietą z pasją tworzenia rzeczy pięknych. A jakich? To może już niedługo się dowiecie.

Pani K.

P.S. Zdjęcia podczas warsztatów wykonane Nikon D600.

1 komentarz: