poniedziałek, 16 czerwca 2014

Brum brum, czyli kurs na prawo jazdy

Tak! Nareszcie zaczęłam kurs na prawo jazdy kategorii B! Oj długo się do tego zabierałam, ale podjęłam ostateczną decyzję i z początkiem czerwca zaczęłam! Jestem z siebie mega dumna, że w ogóle wystartowałam. Łatwo nie było, szczególnie ze względu na to, iż ostatnio nagromadziło mi się sporo pracy. Teoretyczne godziny bardzo szybko mi minęły a teraz przede mną to, co najprzyjemniejsze czyli praktyka. Bałam się... tak bałam. Nigdy wcześniej nie siedziałam za kierownicą samochodu, ale muszę się jednocześnie pochwalić, bo podczas pierwszej godziny jazdy tylko raz "zgasł" :) Trzymajcie za mnie kciuki!
A jak już zdam to na samochodzie będę miała właśnie taki znaczek:

(źródło: www.empik.com)

Pani K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz