czwartek, 3 lipca 2014

Zmiany, zmiany, zmiany

Kilka lat temu, gdy marzyłam o własnym miejscu do pracy to tak właściwie nie miałam pomysłu na nie. Po prostu chciałam ten swój kawałek podłogi, ściany i żeby wiatr tam nie chulał. Mam! Od kilku lat mam swoją małą pracownię, ale nie oddaje do końca mnie. Postanowiłam, że w tym roku zajdą tam pewne zmiany. Popracuję przede wszystkim nad wystrojem, nad szczegółami. Ściany zapewne pozostaną białe, podłogi póki co nie chcę ruszać. Nie wiem jeszcze co z regałami, bo są to a'la drewniane regały z ikei. Do wymiany pójdzie również kanapa, bo ta jest całkowicie oderwana od wszystkiego i jeszcze ta czerwona narzuta. Bleeee... 
Do tej pory kombinowałam, "a może zrobię tak... albo tak". Aż spotkałam się z moją przyjaciółką Kasią, która powiedziała "pogódź się z pomieszczeniem, z jego charakterem i wykorzystaj to!". Wow! To dało mi do myślenia. Teraz już wiem, w którym kierunku podążę. Wiem, że pojawi się lustro z drewnianą ramą w kolorze turkusu. Wiem, że pojawią się drewniane półki w bieli a na nich różne dodatki, np. wazony oraz słoiki ze sznurami pereł. Na ścianach zawisnął fotoobrazy moich małych modeli. Chcę, aby przede wszystkim było bardziej przytulnie.
Niestety, nie mogę poszaleć, gdyż pomieszczenie mam dość małe a oprócz tych wszystkich małych gadżecików muszę pomieścić również koszyki, wózy, walizki a trochę tego się nazbierało. Nie wspominam już o sprzęcie studyjnym. Muszę uporządkować tła, które wiecznie stoją oparte o ściane i tak porozstawiane zajmują dużo miejsca.
Poniżej prezentuję Wam wnętrza, które poniekąd mnie instpirują i które zarazem podziwiam.

(http://www.allysoncrozierphotography.com)

(http://www.joyorcuttphotography.com)

 (http://bubbaloophotography.com)

Pani K.

2 komentarze:

  1. O nie! Zostaw stolik który stoi obok kanapy!! Gdzie będziemy kładły słodycze?:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ha ha ... Stolik, czyli przewijak zostaje, tylko zapewne zmieni kolor :)

    OdpowiedzUsuń